2009年9月10日 星期四

羽毛球基金

羽毛球係我地一班朋友的共同點,因我地都好喜歡這又好玩,又有益身心健康的運動.於是我地就堅守一期一會的原則,即一個星期點都要會一次羽毛球,做一次運動,打完波真係成個人醒神曬.我好鐘意打波時那種忘掉一切的感覺,就是考反應,考體力,盡情地,認真地打一球.
我地一班朋友仲夾左個羽毛球基金,用來訂場,同買羽毛球.因為各位波友的技術越來越進步,所以之前買個兩筒羽毛球都報銷啦,於是我地就動用左我地的羽毛球基金,買左一筒victory的粉裝羽毛球,今個星期唔駛咁陰公,話說上個星期大家激戰連連,d波唔係體無完膚,就係肢離破碎,真係見者傷心,慘不忍睹.但我地發現隔離場d伯伯唔要d波,都比我地打緊個d靚,不得不讚下隔離場的伯伯同姨姨,佢地球技精湛而且充滿活力,老公講得啱,證明羽毛球係一輩子的運動,年紀幾大都玩得,我地唯有好可憐地,用移形換影的方法,執隔離伯伯唔要的波打啦^_^
今日既開心又傷心,因為我係放假,所以得閒寫下野,但我唔係慶祝教師節,而係病假,因為我發燒呀,不過我仲識得把去年的麥兜月曆改裝來裝飾垃圾筒,就知我無事了(又環保又美觀,我好欣賞我今之的手作).不過去看醫生時,佢話今日來看病的只有兩種人---老師及學生,真係要提高警覺,好好保重身體先得啦^v^

3 則留言:

  1. Take care ar! Many people sick recently!

    回覆刪除
  2. 多謝關心^^
    世衛說有41%的患者都係12歲以下,所以學校是大爆發的高危地方,要教晴晴注意衛生呀,因為依家只係初期抗戰咋,農曆年後先係大爆發期,大家都要好好保重身體^^

    回覆刪除
  3. 聽你咁講真係好得人驚呀!好似外太空怪物特襲地球咁樣呀!真係要加強防禦先得,但係可能已大太多人感染左啦!真係有種避無可避的感覺呀!

    回覆刪除