2009年9月22日 星期二

再次傳來細佬的琴聲

時光匆匆,不經不覺家人已移民八年了,細佬同妹妹一直是我最擔心的,特別是細佬,因為佢年僅十歲就要面對異鄉的新生活,在語言,生活習慣,學習...都要從新適應,知道佢無人接放學,無人照顧...我是多麼的心痛.這些轉變也使細佬進入了低潮期,人變得反叛,不喜歡番學,面對失去鬥志的細佬,我地都憂心忡忡,幸好 終於守得雲開見月明啦,最近細佬已經正常番學,上次通電話時,仲叫我聽佢彈琴,好悅耳的琴音,雖然隔了個大西洋,但係我聽得出細佬的用心,佢前日仲寄左封email同我說叫我唔好擔心佢,佢現在係學校有好好地讀書呀,不用送生日禮物比佢,叫我儲番d錢呀,真係大個仔啦,老懷安慰^^

沒有留言:

張貼留言