2010年1月22日 星期五

嘩嘩!收到三部手機


我部LG電話真係好睇唔好用,那是去年老公送的生日禮物,拍相真的一流.可惜電量嚴重不足,就算買了新的電池,而且晚晚充電,早上再充,次次都顯示電力十足,都可以下午就無電,真係無奈!

老公短短用了五分鐘撲滅了我的無奈,因我收到新的電話,仲一次過收到三部呀!其實之前部機都未算係我的dream phone,雖然可以影靚相,但唔係我喜歡的白色或藍色,今次一次過滿足我的要求,這部機是白色,仲有銀邊,好型架!隨機附送藍色同粉紅色機殼,多采多姿!好似有三部新電話咁,都係為老公慳錢^v^,一次過收了拍拖紀念日,情人節,新年禮物.哈哈,有點撒野.....><

沒有留言:

張貼留言