2006年8月13日 星期日

旅行日誌----我的心遺留在愛琴海Aegean Sea1

我們執行李至一點半,但我太興奮啦,都訓否著,跟住老公話再唔訓就打暈我,我先訓咋^~^,我們4時45分就起身,原來我發開口 夢,老公話我係咁笑嘻嘻,我真係太開心啦,我們周圍的人都好替我地開心,Keitf話要車我地,Joan又mornig call,阿媽又追暈call......
我們坐6時半船,由澳門美麗的日出送我們踏上蜜月之旅,但我相信希臘的日出一定更美.坐機場快線,真係好快,2人或4人買套票仲有折扣.嘩,香港機場好大好多野睇,在這兒送機就多,第一次係到飛咋,可惜班機delate左成個鐘,剛好是我們下一班機等待的時間,依家都唔知坐唔坐到下班機,聽天由命吧!航空公司會補我們一晚巴黎酒店,樂觀點那可能是奇妙的事----巴黎仲夏夜^v^.法國航空真係勁,等我介紹:佢有部直播電視,可看著飛機起飛的整個過程,飛行間又可看回地面,在面前的私人電視又不斷更新航速,溫度,距離等資料,仲又menu任你選看戲,聽歌,打機...(老公一上機就拿個control係到打機啦,見佢玩得咁開心,我都忍不住玩)值得一讚的是飛機餐,有三文魚,甜品及芝士....
慢長的航程,只有一個感覺,坐長途機好辛苦^~^,鼻水長流不息,故提供坐長途機小貼士:水,零食,洗面巾,lotion,保濕面膜,書...
哈哈,我們到巴黎時,那班去雅典的機已飛左了,於是我們就意外地踏足巴黎,本想去巴黎鐵塔逛一逛,但看地圖才知太遠了,早餐,晚會及接送都由法航包.雖然酒店不是蜜月套房,但也簡潔,巴黎真的很有藝術氣息,連機場提示音,也是女高音以歌劇形式唱出,行程亂了,亦在沒有行李的情況下過了一夜,但我們也慶幸與巴黎有這短暫的遇見,且若按正常時間到達雅典,也會是零晨,我們學會隨遇而安^^

沒有留言:

張貼留言