2010年3月15日 星期一

我約他去迪士尼

很多年沒和細佬去玩啦,所以今次佢番來,我想帶佢去旅行,希望聊聊天,分析下佢的前途.小朋友最需要的都是大人的陪伴同關心,原本打算去二日半台灣,但細佬唔想我用咁多錢,於是就改左去迪士尼!
開業時已同老公去過一次迪士尼,但今次去仍覺得好好玩,多了很多新設施---史迪仔,馳車天地,世界真細小.....細佬去到都變番個小朋友,特別係看3D電影,同巴斯光年一起戰鬥,搵到怪獸公司的毛毛,佢都係笑哈哈.見到佢玩得咁開心,我都好開心,佢還與我分享了很多看法,頓時放下心頭大石,細佬,你要加油,人生總是悲傷有時,歡樂有時,只要不放棄,一定會成功的!細佬說將來要請我地去東京的迪士尼,等你呀!加油^^

沒有留言:

張貼留言