2010年3月18日 星期四

奧地利- - - 哈爾施塔特Hallstatt

世界文化遺產?世界最美的小鎮?現代塵世美?人間仙境?看來再多的名稱都無法形容當我第一眼看見這張照片的感覺,就算再多的形容詞也無法形容得貼切,既然不能說,那就不要說了,靜靜的看著就好了。奧地利原來有如此美的一個地方,看來這次也是非去不可了。雖然今次行程緊密,但老婆話寧願不去維也納也要去Hallstatt,可見她的美已超越一切了。

8 則留言:

  1. 奧地利既小鎮的確唔錯,尤其是Salzburg附近既鎮仔, 維也納其實無咩特別而且無咩好食

    回覆刪除
  2. 真的嗎?謝謝你的意見,相對下維也納真的有點失色

    回覆刪除
  3. Ana既然你都咁講,我就可以放心計劃行程了。

    回覆刪除
  4. Salzburg你可以留耐d, 事關佢係一個hub,有好多one day tour去附近既鎮仔玩, 有ice-cave, 有salt mine, 但有樣野你千祈唔好信佢, 就係果頭由於在apls下面天氣好凍, 但當地人凍慣左同你講唔洗點著衫, 要帶多件毛衣去比教好. 我上次去無去ice cave只係去左salt mine, 跟one day tour好似要40蚊euro 其實自己去都ok既, 平一半, 你想玩咩就睇你到時情況勒. 捷克同奧地利我6年前去過架勒, 你有咩行程上唔明都可以email問我. 同埋最好搵間有kitchen可用既hostel住, 除非上餐館(唔平架, 求其叫個送都要20 euro), 唔係就餐餐食埋哂超市既凍食都幾辛苦, 果邊d超市唔同我地呢邊有熱食賣. 你都可以計劃去sworsaski world 呀 都幾值得去

    回覆刪除
  5. 原來你6年前就去過啦,好多謝你的資訊,好有參考價值呢!如果我們真的去得成,一定會問一問你這支盲公竹先!

    回覆刪除
  6. 嘩~!見到這張相我都真係好參與你地這次捷克之旅呀!真係好似一個童話的世界呀!其實,有時去旅行,plan行程都係一種樂趣,可以了解到更多,讓旅程更為歡渡.加油呀!期待能分享你們的精彩行程.

    回覆刪除
  7. 很美...很感動....

    回覆刪除