2009年4月12日 星期日

樂活原來這樣輕而易舉

復活節假期結束啦,真係捨不得你,Yeah Yeah...等我來做個回顧:
娛樂篇
我地Sky 24除了是K場外,都是戲院來的,故我地今個假期煲左刺激驚險的《妖夜尋狼前傳》攪笑盞鬼的《乜都得先生》科學推理的《神探加利略》,都係值得一看的好戲;還有這幾天的黃昏都邊聽歌邊看書,認真的老公就看些正經書,我就看唔正經的書,當然唔係四仔啦,而係旅遊書---阿里山PLUS嘉義,我已想出好幾條路線啦,等我地時機成熟,各位朋友仔,我地又可出發!阿國仲BOOK到場,四人一起包大場打羽毛球,真好玩!老公同我都重視生活的品質,看來今次有Q嘜啦!
飲食篇
一言記之曰:正.我地未去日本,也品嚐到札幌正正拉麵,包括味噌,醬油,豬骨味道,在老公專心泡製下,合上眼,便如置身日本呢!(記得買有肥仔哥哥做Q嘜的)仲有甜如蜜的草莓,以及美國14度甜橙,全都在八佰伴就買到,一直覺得八佰伴D野貴,但鄧太格價後,發現草莓還比百佳平,而且有品質保證,細心找,定會尋到驚喜!
美食推薦:"鮪"放提,Poka香橙乳酪冰,PIZZA HUT滋味盒,Cafe free的玫瑰乳酪包,和花亭馬糞海膽及一口甜薯(9時半後有七折呢)^^
購物篇
假日少不了行街,老公很好呀,陪我去買化妝品,為了去日本完成我的終極少女寫真集(因再不留倩影,就係中女寫真啦~~)故要買定防曬粉底,在試妝時,女SALE說你男朋友真好,願陪你等,還給予意見,現在很少見,我說是呀,我老公好好的,佢當場個下巴跌左落土臍^V^哈哈,很難相信嗎?
雖然這個假期沒有外遊,但依然精彩,因為能與另一半樂在生活中!

沒有留言:

張貼留言