2009年4月6日 星期一

UNO,羽毛球久違啦!

上個星期六在我地家充滿了聊天聲,尖叫聲和歡笑聲...因為八人組齊人
出動啦,節目豐富:
我地先歎下午茶,日式榚點(朋友的大板手信),接著猛片放送--> 吸血新世紀 ,在5.1 聲道下的如親歷奇境,食完最新的pizza後,就係我最期待的時刻--玩UNO呀,不得不歌頌發明uno的人,UNO真係一個既刺激,充滿娛樂性地訓練腦力的遊戲,防治老人痴呆症的良方呀,而且又可使一班朋友打成一片!星期日我地都過得很快樂呀,上個月因為訂唔到場,故我地已很久沒有打波啦,在這春雨綿綿的季節,真係骨頭都硬曬,生埋菇仔啦!好彩我地吸收教訓後,總動員攻陷佢,上個星期日終於可以再戰羽毛球場,羽毛球不斷穿梭在我地的汗水中,真係盡慶!

沒有留言:

張貼留言