2009年3月23日 星期一

朋友廚房------笑瞇瞇的葡撻

上上週末,我地開了"朋友廚房",一班朋友仔在我地家整葡撻,大家分工合作,實在是過癮!可惜製成品的批底不夠熟,故影響了外觀,但也錯有錯著,弄了個笑瞇瞇的葡撻,大家也不禁跟住佢笑起來.老公總結了原因:1.錯放位置.焗爐分了三層,我地放左第一層,令到佢底火不夠.2.撻皮出油:因為撻皮要放在冰格,我地之前放在普通格而已,致使其不夠硬身.
我地抱著不放棄的精神,上週末我地的拍拖節目,就是又再次出動整葡撻,今次比之前進步左啦,蛋滑皮鬆化,雖然撻底焦了少少,不過都食到唔停到口,老公真係整得好好味(不含感情分架^^)一面茗茶,一面吃葡撻,在托斯卡尼的音樂聲中,還一面欣賞山景,實在悠閒!

1 則留言:

  1. 嘩!從圖片中的製成品睇黎真係比上次進步左好多,亦開始有蘇皮的效果啦!而且色澤都靚左好多,近乎金黃色,真係見到都好想試下呀!比心機呀!相信吾駛好耐安德魯及瑪加烈將會面臨一個新競敵啦!葡撻界又將有一番龍爭虎鬥啦!

    回覆刪除