2009年3月3日 星期二

今夜唱不停,停不了友誼!

我地度過左一個愉快的星期日---珠海一日遊,行程:shopping-->k房唱遊--->風味泰國餐,我地由一點唱到六點,d歌又新,<小酒渦><國境之南><稻香>都有,房又大,環境ok呀,仲有獨立洗手間,我地仲接力唱勁歌金曲,原來個個都係咪后,咪霸,失敬!失敬!到走時大家都意猶未盡,因仲有百幾首歌未唱^^哈哈大家梗係以為無百幾蛟都唔落到樓,咁就大錯特錯啦,每人只係用左14元人仔咋^^之後我地去佈置得比泰國更泰國的餐廳大吃一餐,雖然辣了一點,但我地個個都食指大動,真係泰味無窮!其實在茫茫的人海中,能找到知心真心的志同道合的朋友真的不易,希望大家都能珍惜這份友誼,等我地八十歲時仲一起去玩雀唱粵曲啦!
旅行團人物:
導遊:阿海(謝謝你的好介紹,真係海很藍,故星光燦爛!)
RAPPER:Leo(饒舌南無式唱法高手,真係好特別!^~^)
TWINS粉絲:Flora(下次有埋Leo伴舞,襯你甜美的歌聲一定更正)
周杰倫上身:華哥(你邊唱邊撥髮,太型仔啦!)
默默伴唱:阿施(靜靜聽,默默唱!)
我們的開心果:Candy(總是為大家帶來歡樂,繼續努力,發放笑彈,加油加油!^^)
重低音手:老公(唱歌真係好有風格,欣賞你的勇敢,唱歌做人都就係要投入,不顧一切向前衝,老公你唱歌真係越來越好聽,期待下次聽你唱<花海>!)仲有我這個康樂部組長^^

6 則留言:

  1. 那種能一班人玩足成日的感覺真係好好,
    起碼係個段時間裡,
    甚麼煩惱都忘了,
    最遺憾係唱唔到~五月天的"突然想起你",
    所以一定要繼續辦第二屆啊!加油加油^^

    回覆刪除
  2. 活著VIVA,應該玩時就玩, 更何況知己好友相聚,
    歡樂不盡,令我想起下次要唱返首:友共情
    時光可變,世界可變...友共情不變...

    回覆刪除
  3. 戈日真係玩得好開心
    所以我唔係"靜靜"的唱 而係開開心心的唱 :p
    期待第二屆的到來
    到時我要練熟d歌先去^^
    唱完友共情 可以接住唱today呀

    回覆刪除
  4. 咁阿施你下次要唱多d先得啦!因為真係唔見你點唱過歌!

    回覆刪除
  5. TO CAROL & FELIX,
    多~謝~呀!
    朋友間會錦上添花的很多,
    雪中送炭卻很少,
    今天,我感受到你們的送炭,
    感受到你們的支持,
    是一股很正面的能量!
    聽君(除左你地,當然仲包括智者,免費提供靚茶的好人以及小妹妹)一席話,勝讀十年書!
    carol,你何嘗不是我兩脇插刀的好姐妹!
    確信"學懂不再執著,就能擁抱幸福!"
    明天,我又會是那個開朗的candy,
    因為我捨不得放下單純的快樂!
    洋蔥-會是我成長的一個重要印記!共勉之!^^

    回覆刪除
  6. ^^candy
    一定會有人"願意一層一層一層的剝開洋蔥的心,他會鼻酸他會流淚,"因為"只要他能聽到你,看到你的全心全意"無論夢想孰遠孰近,有夢想的人總是幸福的,我們鄧氏夫婦看戲行街吃飯聊天都奉陪呀!!加油^v^

    回覆刪除