2009年3月24日 星期二

帶走我的智慧齒!

春天是萬物欣欣向榮,春意盎然的好季節,萬料不到我的智慧齒也茁壯成長,在這個考試前的危急週,才殺出來壞我工作進度,俗語說:牙痛慘過大病,我終於深深感受到啦,其實充滿智慧的他於三年前已出現在我的生命,就是我地去希臘前,牙醫說:小姐你的智慧齒很懶呀,訓係到水平線咁生!前天,佢只係"陰"d"陰"d咁痛,昨晚,還牽連埋我的頭,以及左面肩膀,簡直好似半身不遂,所以我想難過,難過,更難的事都係要過,膽小的我都是逃不過人生的第一刀........^~~^

2 則留言:

  1. 係咁你即係去左牙醫度開刀攞了隻智慧齒出黎呀?你真係好勇敢呀!一定係好痛的了,昨天你同我講的時候,我都無唸到情況係係咁嚴重添!係咁你要食返d自己鐘意食既野,補返下心靈及身體上的損失啦!

    回覆刪除
  2. 未呀,我今日去看牙醫而已,但係講到我心都寒曬,佢話我這個是高危手術,要搵另外最專科個醫生,因我隻智慧齒是大牙的兩倍,仲完全訓係到生,藏得好深,且壓住條神經,一不小心就會面歪,流口水,抽筋,不過佢都未確定,要先照張BT(不過要承為2000元^__^)

    回覆刪除