2009年7月10日 星期五

舒適上班去

玩uno---夠刺激,睇戲---夠感人,聽歌---夠悠閒,吹水---夠爽快,這全都是我的嗜好,可以把工作寓於娛樂,真係無得頂,以上所述的活動就是我今個仲夏的工作,有得玩,又可賺d水腳去旅行,無敵!但在炎炎夏日要同陽光玩遊戲就太辛苦啦,加上我是大汗一族,汗流浹背真不好受,幸而貼心的老公減卻了我這個煩惱,他每天都送我番工,連去玩都有專車接送,不樂在工作中,都難羅!^v^
到了下午偶爾逛逛街,或者一邊看電視,一邊敷mask,然後自然睡了,訓醒後便歎杯茶,吃點東西....
暑假,真是快樂時光!

2 則留言:

  1. 嘩!真係好羡慕你可以享受寫意的時光呀!因為這樣的生活對現在的我們來說實在很難得,不過,你們平時工作那麼緊張,也難得可以在暑假休息一下既!那就要好好享受啦!

    p.s.你知嗎海哥佢地已經平安地轉飛左去北京玩啦!應該吾駛再擔心啦!

    回覆刪除
  2. 我知呀,佢地到左北京有打比我地,怕我地擔心,
    仲於我生日那天越洋送上祝福,真的好開心呀!^v^

    回覆刪除