2009年7月26日 星期日

札幌的第一天-險些坐不了機


終於可以坐到國泰這班機了!!實在太險啦!話說我們準時2小時前到達香港站check-in,誰知個櫃位小姐竟然同我地講"唔好意思,由於今日這班機overbook左,你們介唔介意坐機轉飛京都再轉機往北海道"我第一句就答佢"唔得!"跟住佢就解釋這不是我們的問題,是佢地公司的問題,預多左人坐飛機,現在d位比人網上checkin攞晒,猛咁話唔意思,又強迫我地聽佢地個補償方案,比返一千元我地連同在京都去札幌個程可以坐商務,但時間肯定要遲好幾個小時,跟住我們當然說不行,根本不是錢的問題,係時間的問題,那小姐就話現在這個系統關了,無法幫我們CHECKIN,叫我地去機場候補位試下,我心諗,擺明玩野啦,明明係你地公司的問題,明知有幾多人買左票都仲要收人錢賣票一些無位的票比人,後來去到機場櫃位,個小姐仲好肯定咁講全世界的航空公司都係咁會賣多個原定的坐位票比人,話會有一些人唔來,所以公司就要連這些錢都要扼埋,真係豈有此理,請問何謂誠信?? 乜可以咁對一些買左票又未能在網上快過其他人預辦登機手續的客人做一些咁既事!!天呀,我竟然買左一間咁無誠信的公司,仲話什麼世界上數一數二的呢!!試問一些不懂電腦的人是不是就可以比你們欺壓呢?那公公婆婆就無得坐!真是奸商就是奸商,越會讚錢的公司就越不講道理,這是我今次旅行的第一個體會!國泰航空,我會永遠記得你們今日所做出的事, 雖然到最後你們還是比到二個不相連的位置我們,但你們公司的理念已全完被我了解!!

6 則留言:

  1. 係呀,今日真係好驚險,我地是很早預買票,價錢相對較貴,比曬錢,千里迢迢去到,竟然說無預你,真係很無奈,也很激氣,於是我地很堅持,因為真係覺得佢好無誠信.但我想這是其公司的問題,其實佢d機員的服務都唔錯,專登在機上找番我地比番個素食餐同輕盈餐,且其提供的娛樂都很符合港澳人,我睇完星星同學會,笑左一餐,食左一餐就差不多下機啦,希望佢地有所改善,同埋下次一定要在48小時前選位確認呀^^

    回覆刪除
  2. 下...間公司咁都得既,
    咁買機票既意義咪蕩然無存囉?
    澳門,大陸d航空公司都唔係咁啦!
    我同海之前都試過一次唔係坐連位,
    我覺得好無奈,因為無得傾偈!

    回覆刪除
  3. 可能因為暫時只有國泰直飛北海道,所以佢就想掙多D錢啦!我地去年去歐洲及北海道都係搭國泰,但係好彩兩次都算OK,因為去歐洲時老公同阿輝及Circle三部電腦不停咁嘗試,才可以在網上預訂到位置,當中真係一d都吾容易呀!且取到的都吾係我們最想要的位置。

    去而北海道時就預到中環check in時有電腦故障,都差D上吾切機呀!而且利害地我們6人的位置境然無一相連,好彩最後老公幾經辛苦咁請求旁邊人交換才有機會坐在一起咋,雖然登機時有些不如意,但我亦覺得國泰的設備及服務態度都真係吾錯!

    雖然有驚不過好在最後都能平安到步呀!這只不過是你們這難忘旅程的一些小插曲姐,吾好記住佢啦!應該全心投入你們的愉快旅程呀!期待你們美麗照片^_^

    回覆刪除
  4. 嘩,咁都得!!!
    leo話會同你杯葛國泰,今年內唔會幫襯佢...
    (flora:只意你幫襯,人地神早執左啦...)
    點都好啦,能夠安全及準時到步,咁都係一個好的開始,
    玩得開心d
    記得經常update你地的行程呢!!!

    回覆刪除
  5. To Candy:我們上到機都係分開坐,不過好彩有個好心的女仔肯同我調位,原來佢都係同佢屋企人分開左坐,真的很謝謝她!
    To Annie:上到網預訂固然係好啦!但係唔係咁啱就到個時間,所以可以話係無計,人家公司要行這樣的政策,我們小市民唯有隨遇而安.
    To Leo&Flora:好多謝Leo你咁幫我wo, 記得唔好買佢的股票,一間咁的公司理念,無錢途!!

    回覆刪除
  6. 建議如果有時間既話, 寄e-mail去香港消委會度投訢佢地, 一間公司連最基本既服務承諾都做唔到, 叫人地點幫襯佢丫~~~北海道好多好野食, 記得影多d相返黎比我地睇啦~~~~如果你地返黎哥陣都係塔國泰既話, 最好返黎2日前再致電RECONFIRM機位~~~~

    回覆刪除