2009年7月30日 星期四

第二天--旭川的水果宵夜餐

小時候看《伙頭智多星》,見到味吉陽一食完好野之後,就會大叫好味呀~~~跟住後面就放曬煙花,龍鳳飛舞,當時幼小的我已經覺得佢騙小朋友,實在太誇張啦!點知,原來我是井底之蛙,原來世界上真係有如此的感覺架!北海道氣候怡人,水土豐饒,我地食完燒鳥後,隨意地在旭川的便利店,買了水蜜桃,同粟米,嘩嘩嘩,鮮甜多汁,好味到我地都唔停得口,我不禁同老公講,原來味吉陽一無講假,因為我現在都想放煙花^^

4 則留言:

  1. 係呀!北海道的蔬果真係好新鮮及好美味架!你地就好啦!有咁多時間,可以慢慢咁享受北海道的地道風光呀!

    你地新換上去的相影得好靚呀!那七彩花田真的好美呀!

    回覆刪除
  2. 呀!當然兩位主角亦都影得好靚啦!

    回覆刪除
  3. 你地咁快就去到花海啦??!!
    真係好靚呀,
    好期待你們的靚相呢!!!

    回覆刪除
  4. 多謝你地的讚賞,都係辛苦老公鍥而不捨咁試位同燈光,先有咁正的成果.因天氣多雲,若單純是藍天就夠曬光,不過好彩唔係好多人,任我地點影,點玩都得,
    我地在三日中去了大大小小不同的花海,
    美得讓人畢生難忘^v^

    回覆刪除