2009年7月20日 星期一

打風都打唔甩生日會


本年度的生日會,在一片歡笑聲中劃上完滿的句號.各方好友均來到賀,四時恭候至十一時結束,真係好似人擺壽酒咁熱鬧.生日特別好運呀,連宜家傢私都送賀禮,話說我家的玻璃餐桌已解體多時,搖搖欲墜到我地都唔咁碰佢,幸好新枱及時送到,唔該曬送貨員阿超,Candy,細心安裝員阿海同老公,手指指監工Leo,在大家合作下,可以申縮的樺木餐桌就成為家中的新成員啦!生日會的節目豐富,有唱K(歌新服務好,老公仲即場幫大家落單DOWN歌,即點即唱架),睇戲(雖然未能睇到《地球毀滅密碼》,但睇左少少《反轉豬腩是王子》,大家都被豬腩王子笑死),睇相(郭氏情侶的新疆相實在是太出色啦,雖然是新疆走難行,但已把新疆的湖江山色,純樸之美留下,是我近年看過最靚的相呀,乜辛苦都抵曬!)
不過大家都久未聚首,所以大家都係喜歡口部運動多D,全程雞啄唔斷(不過主要係女子組,因為我地的另一半買的買,煮的煮,都很體貼地讓我地盡情談天說地,男子組果然個個係好男人,激賞^^)各位朋友仔今年都別出心裁送了很多既實用又有心思的禮物,但都有一個共通點---麥兜,大家真係知我心意.當然最讓我感動的是大家送上的祝福同歡樂!雖然在打風的日子開生日會,但仍無減盛情,老土都要講句:希望我地的友誼都係打風都打唔甩啦!^v^

4 則留言:

  1. 哈哈,開心就好,
    我傾偈都傾到聲沙了.
    多謝你地咁欣賞我地既新疆相,
    每次睇番,我都覺得好回味,
    那真是一個如詩如畫的地方!
    p.s.極度贊同你個句"男子組果然個個係好男人",
    因為他們的好,女子組才可以成為幸福的小女人.^^

    回覆刪除
  2. 暢所欲言的感覺真好,雖然會互相串串下,
    不過都係訓練下大家的轉數姐^v^
    "男子組果然個個係好男人",是我那晚最真實的感受呀.
    但願幸福與大家常在!

    回覆刪除
  3. 我都有同感呀!雖然要早走,但那種暢所慾言的感覺真係好呀!可能就係因為有這樣的原素我地八人組才可以常常玩得咁開心,真係要多謝男子組無言的付出呀!

    回覆刪除
  4. 好一句"無言"的付出,
    唔知係咪我地太有言呢,應該都係架啦,
    唔係Leo叔叔點解話要分開我地喎.哈哈^^

    回覆刪除