2009年6月2日 星期二

原來時間不多了


不經不覺原來只剩下54天的時間,但我還有很多事項未做呢....看來真的要定一個限期給自己.
要完成事項
限期
1.將所有定了的行程再仔細編成 9-Jun
2.睇完"如何擺出好POSE"這本書 18-Jun
3.睇完"我的第一支閃燈"這本書 27-Jun
4.睇完"這樣取景曝光才漂亮" 6-Jul
5.睇完"Photoshop CS4" 15-Jul
6.外出實習攝影 22-Jul

11 則留言:

  1. 全力支持,老公加油.....
    放心啦,我會做個稱職的監工同模特兒架啦!^v^

    回覆刪除
  2. 好多正書哦,真係有備而戰...

    回覆刪除
  3. 係呀,本本書都好正咁﹗不如第時拜你地為師算喇...^v^...做model的都要練好pose呀,咁就隨時都影到靚相的喇﹗加油﹗期待...你地輯靚靚相﹗

    回覆刪除
  4. 係吔,尤其個本擺POSE的書真係好正,原來影相係可以有咁多POSE可擺,好啱我地這些來來去去得個幾個指定動作的人用....

    回覆刪除
  5. 非常認同Felix的意見,我都覺得pose對拍攝效果有很大的影響,同埋,你地其他書都相當實用,你地真係好有準備,相信你地的夏日之旅一定會玩得好開心的。

    回覆刪除
  6. 想問下可唔可以預約"我的第一支閃燈"這本書啊.

    回覆刪除
  7. 好的,我睇完就借比你啦!

    回覆刪除
  8. 關於化妝的書同樣重要

    CS4?一般影人像唔洗去到咁勁,影RAW檔微調才重要,CS4都係執皮膚瑕疵多。
    另外可先想像整輯相的組成,有多少大頭?半身?全身?帶景?會否拍一些淨景、小品靜物之類用來做過場/材料?

    回覆刪除
  9. 係bo,睇下化妝書的好wo,我成日覺得依家d人化得太濃好難看呢.
    CS4係聽人講用來執相,所以打算學下,因為驚到時影相皮膚唔好就要執下.

    回覆刪除
  10. 果然係專業攝影師,
    謝謝你的意見^v^

    回覆刪除
  11. 皮膚靠粉底,畫畫眼線同用放大瞳孔的con,呢d入電腦執要好好功夫。

    cs4唔係無用,而係很多功能一般人係用唔著。大頭先要執皮膚,半身全身未必覺眼

    回覆刪除