2009年6月6日 星期六

北海道花海現場直擊報導





老公弄了個花海之旅倒數,真好!人生好似充滿希望咁,因為日子一天一天過去,代表好快就可以過一個紫色的夏天.故上網看看現在北海道之花開情況,在一個"貝厚係(即台語:爬到死,其成立源於一班朋友每個週日也相約往陽明山踏青,後來定期組團出國,目標是一起踏遍世界!)"的網誌飽覽了北海道5月花海之盛況,佢地一班朋友今個夏天去完北海道,弄了個集體回憶的網站,一班朋友向世界出發,真開心!讓人分享,實在太美啦!北海道的夏天果然魅力非凡,我都忍唔住下載幾張相,讓我盼望....
分享轉載全集:
http://www.1adh.com/20080712/

3 則留言:

  1. 北海道的花海真係靚,見到你的相片,真的十分回味,雖然我地去年暑假才去過,但回想起好似好耐的時間咁,可能在這之後實在發生了太多的事情,期待你們的相片分享,雖然未能一起同行,但也替你們高興及期待呀!

    回覆刪除
  2. Carol
    YoYo去完台灣返啦!一個除日本以外,我最鍾意去的旅遊地點,而且佢地仲去左基隆港及台北的五分埔,原來五分埔係好多衫批發的地方,無論男女童裝價錢都好平,而且好多仲係有牌子架添,同埋搭捷運都可以到,如果下次我地有機會一齊去就好啦!
    ps:yoyo買左兩盒野飲比我呀!我留左一盒你鍾意的“百香果綠茶”比你呀!你有時間黎攞呀!

    回覆刪除
  3. 雖然我未去過北海道,但聽你講的兩次北海道之行,
    冬的浪漫,夏的絢麗都一早使我地心動,
    所以我覺得好可惜,去年無緣一起去玩^_^
    有時都真係會回味華欣八人組之旅(一起shopping everyday,日落海鮮餐,水中打排球....)你提起也是我的最愛台灣,即刻回味起清境的悠閒,初遇上闔屋的回程,樂也的"還可以外帶的HAAGEN-DAZS"....哈哈
    真的很期待下一次和你地一起向台灣出發!

    回覆刪除