2009年6月4日 星期四

終於睇左巢和安醫生了

2個月前發現頸上皮膚紅了起來,不知什麼原因,去過很多醫務所,醫院也未能告訴我得了什麼病,也治不好,於是轉了看中醫, 情況開始有好轉,但始終未能根治, 肯好不斷向朋友打聽,網上搜尋,有一位叫巢和安的醫生很出名看皮膚的,於是就預約他,誰知要半個月後才輪到,真是好醫生難求,仲要時間上跟我返工時間一樣,所以唯有請了半日假去看他了, 好彩昨天終於都順利看到他, 原來我個問題係血管擴張,聽了之下才如釋重負,成因多數食了些刺激性食物,這時才恍然大悟, 就在2個月前同朋友上大陸食了些很辛辣的菜,其實我應該一早估計到,因為我本身真係唔食得辣,以前試過食完辣野後第二日要上醫院,但人總是畏果不畏因, 總有想過僥倖逃過這個結果的心態, 但佛陀一早說過如是因如是果。所以在此我奉勸各位辛辣無益,少食為妙。

3 則留言:

  1. 之前真係好擔心呀,又要淡然d,費事加劇緊張氣氛,
    我胡思亂想想過係咪甲狀腺出問題,係咪紅斑狼瘡,
    係咪食物過敏....
    幸而找到原因,安樂曬^v^

    回覆刪除
  2. 原來係咁,知道無事就好啦!咁係米以後少些食辛辣就無問題啦?我都明白一定係好擔心既架,依架米可以無憂地去旅行!

    回覆刪除
  3. 睇左都未見好大改善呀,食左藥抵抗力仲好似差左添,
    藥力太猛啦.都係自然療法,增加身體抵抗力^^

    回覆刪除