2009年6月16日 星期二

原來我也是個家庭主婦!

結婚至今都有3年多啦,奶奶照顧得我地太無微不至啦,故還是無飯煮婦.慚愧,慚愧!現在偶爾在週末煮下飯仔,感覺真好.我最新的作品就係滋味雜菜鍋.
材料:甜粟米,三椒(紅椒,黃椒,青椒),蕃茄,小唐菜.
就係咁簡單的食材,但出來的味道很清新,很美味,不用山珍海味,也不需精雕細琢的複雜煮法,把各樣食材好似細個時玩煮飯仔一樣,分門別類,洗洗切切,挺有趣呢,原來我也是個家庭主婦!!看著老公欣賞的表情,同全線賣出的空鍋,就更具滿足感了^v^不過下次煮熟,就先要把料同湯分開,因為我地發覺菜沉太久,會淡而無味,而且丟失曬d營養.

2 則留言:

  1. 老婆已經榮升做美女廚神啦!遲d開班授徒都好wo...

    回覆刪除
  2. 老公你太睇得起我啦
    好易把屋企變做地獄廚房wo^_^

    回覆刪除