2009年8月4日 星期二

熊牧場大戰忍者小靈精

熊牧場是登別的景點之一,就是”熊出沒注意”標語的售買點,所以我地吃過萬世閣各式各樣的豐盛早餐後,便向熊牧場出發,怎知原來熊出沒在很高很高的山上,坐完一程小型覽車,誤以為到,原來再要坐多一程超斜,分了12段的大型覽車,但已經無得番轉頭,唯有硬住皮上啦.大熊仔比我想像中可愛同聰明,買左小食就可以餵佢地,佢地仲識企係到,同你揮手同請請架^^下午我地去左伊達時代村,萬世閣住客有折扣,真好,時代村是以江戶時代忍者作主題,整個主題公園中的人物都是如江戶時代打扮,而且可同佢地任意免費影相,佢地仲會認真地擺番佢地角色的動作除了看一系列的忍者表演,江戶時代的風俗外,還有很有體驗遊戲,我地試過學忍者咁放飛鏢,射箭,吹矢(全線唔中,我都係比較叻吹水^^)值得一讚係佢地的抹荼及蛋糕,好味到暈!

3 則留言:

  1. 上次我買左兩袋APPLE都唔夠餵, D熊仔雖然識企係度覺得好得意, 但又覺得佢地好可憐, 有D弱小既都搶唔到APPLE......忍者村我都覺得好好玩, 尤其在門口扮同佢地對打影相.....哈哈~~~感覺自己好似變左嗚人咁......

    回覆刪除
  2. 係呀,我都覺得d弱小既好慘咁,不過我諗日本人咁醒,一定有安排!忍者村內我覺得最好玩係佢個妖怪屋和貓屋好過癮呀!!不過我老婆就覺得驚d...

    回覆刪除
  3. 係貓"鬼"屋好唔好,
    門面是間招財貓神舍,在絕無心理預備下
    入左鬼屋,嚇死我啦^_^

    回覆刪除