2009年8月2日 星期日

當一天自由自在牧羊人-----約克翰農場


離開富良野,下一站是新得,這處不是太出名,地點也略遠,要辛苦老公揸了2個多小時的車才到,那是什麼吸引我地呢?是約克翰農場,農場主人木納謹言,但很用心經營這個英式牧場,特意從英國引入"約克夏"羊,所以可愛的羊咩咩叫聲,襯托自在的吱吱鳥聲,淙淙的流水聲,就係這兒最天然的背景音樂.這兒由早上六時起便有各類親親大自然的活動,其中老公幫我選了喂羊仔飲奶,同行還有兩個香港家庭,我同佢地d女女一樣,懷住興奮的心情,一起跳跳紮紮進入羊BB區,小朋友真係大膽,,雖然佢地同羊仔高度一致,但仍奮不顧身同佢地玩,我都係好似上次清境咁手忙腳亂,攪到19號羊仔食到成面都係奶奶,真係”SUE咪媽賒”
跟住我地就可以在一望無際的大草原上同羊仔追逐嬉戲,霎時重拾童真呀!.

3 則留言:

  1. 哈哈,相比上次清境來說,
    你有好大進步喎,竟然無比羊咩咩嚇怕,
    (相反d羊咩咩好似好驚咁呀,你對佢地做過d乜野呀?)

    回覆刪除
  2. 上次真係好無用,
    仲嚇親d羊仔同yo yo^_^
    今次d羊仔好可愛呢

    回覆刪除
  3. 隻羊仔我地都覺得好有問題,我一走埋去抱住佢,佢就將個頭挨埋來,有個香港人仲好攪笑咁話,係咪人扮架!咁乖既!!

    回覆刪除