2009年8月22日 星期六

八月十五賞瓜慶生會

最讓我地懷念同欣賞的是北海道優美風景,以及濃濃的人情味,仲有佢地鮮美的食材,所以我地好想買番來同親朋好友分享,故我地買左富良野的哈密瓜,和歌山的水蜜桃,巨蜂提子,男爵薯仔,超甜粟米,肥嘟嘟的蕃茄.....適逢LEO同阿海生日的大日子,猶記得當年(那青春的時光)大家在LET'S SEA的驚喜派對,今年又點可以太遜呢!所以我地各人都預備了貼心的生日禮物,仲有我地生果宴,大家嘻嘻哈哈一起睇完相後,大家就來吃餐飽,揍住BB的ANNIE仍猛讚水蜜桃甜呀,甜呀,阿海也流露出甜蜜蜜的樣子,LEO的驚呼讚歎....這點點滴滴都讓我地覺得很滿足,因與好友分享的快樂是加倍的!不愧我地千里送瓜^^
生日宴我地去了西灣被"滔滔"讚賞的葡國餐廳吃飯,味道還OK,不過實在太"精緻"啦.那天還有一特別節目---"辣酒人心"食完飯後,FLORA發現西灣的景致很浪漫,建議大家逛一逛,西灣真係拍拖勝地,因大家都不禁說:"我地拍拖時都來過呀!"那晚一班好友,拍拍照,談天說地,不知不覺一晃就要兩個鐘,真係快樂的時間過得特別快,又係時候講BYE BYE!大家都享受到一個久違的澳門夜景,久違的聊天夜!

6 則留言:

  1. 好似吾記得多謝你的款待...多謝
    那晚的真心對話,真系好正,真正感
    受到真正的朋友!

    回覆刪除
  2. 不用客氣,遇到知音,人生一樂也!
    最近要大家食得開心,有機會我地一起去玩,再品嚐世界美食就好啦,因我地這班朋友仔,除了喜歡打波,都好鐘意食,所以次次一起食野,暢所欲言的感覺都好正,
    希望會有更多這樣的聊天夜^v^carol

    回覆刪除
  3. to 何林
    咁你都睇得出來?!
    果然眼利,果然薑越老越辣下!呵呵!
    你係咪覺得老懷安慰呢!
    係喎,我地一直都未約齊人去探你既bb,
    聽講佢好大隻喎!

    回覆刪除
  4. CANDY: 唔好以為叫人換左張相就無事,我上網上得好密下。 :)
    得閒帶埋你個佬出來吹吹水

    回覆刪除
  5. TO 何林
    你咪冤枉我喎,我點會做呢d鬼鬼祟祟的事呢?
    我地係光明正大的,哈哈!
    你把口成個黃子華咁,
    我驚你嚇親我男友呀!

    回覆刪除