2009年8月2日 星期日

登別"萬世閣"豐盛的懷石料理


來到登別,我地都有同感—好似烏來呀,不過佢有更多的特色景點,我地先去左地獄谷,不過太多國內旅行團,一片繁雜嘈吵,唉唉!希望國民素質與經濟同時躍升就好啦,不過我深信都係指日可待的事.既然來到日本,當然要試下住和式的榻榻米,今晚都幾富貴架,因為我地選埋在房內食懷石料理,佢地真係好準時,準時即係要預早五分鐘.我地約了七時,佢地就早D來幫我地SET場,食物精緻美味,由前菜人蔘,昆布等漬物,蒸蛋(強力推介,CANDY如果一嚐,一定會幸福到爆燈)剌身,火煱(又係好味到,ANNIE一定要來多個,起碼呀)滑滑銀雪魚,豆腐羹,湯,天富蘿,紅豆小丸子…一張枱都就黎唔夠放.

3 則留言:

  1. 莫非北海道d蛋好食d,
    我上次去大阪食個d蒸蛋都係一般咋,
    d味總係怪怪的,
    但見你咁極力推介,
    比你帶幾杯返黎做手信啦!呵~

    回覆刪除
  2. d蛋真係弄得好好食,除左材料有關外,相信個煮法都有唔同...澳門那些根本無得比...我都想帶比你食,可惜返到來應該唔同左味!!

    回覆刪除
  3. 等我帶張相個你仲好啦,我地依家係二世谷,
    見到帶我地上羊蹄山的靚仔導遊,
    真係好高大威猛^^
    明天要2點出發登上美麗的羊蹄山,等我地d靚相啦^v^

    回覆刪除